FOTO: Ja pasaulslavenu zīmolu nosaukumi būtu veidoti ārstu rokrakstā… Palīgā, farmaceit!

Termins “Ārstu rokraksts” skaidrojumu neprasa. Tas ir brīdis, kad saņemot recepti vai kaut ko citu, ko ārsts ar roku rakstījis, saproti, ka bez farmaceitu palīdzības papīra atšifrēšanā neiztikt. Vasarā savu interneta zvaigžņu stundu piedzīvoja palīgs farmaceitiem, medmāsiņām un medbrāļiem, kā arī citam medpersonālam. Tā bija praktiskā ārsta rokraksta atšifrēšanas tabula pa burtam latviešu valodā. To savā facebook profilā ievietoja Pēteris Zālītis.

interneta-klejo-unikals-dokuments-–-paligs-arstu-rokrakstu-atsifresana-55dda7639b90d
Tagad iedomāsimies, kā izskatītos pasaulē atpazīstamu zīmolu logo un nosaukumi, ja tos būtu veidojuši ārsti. Protams, daudzus no piemēriem var atpazīt pēc izmantotajām krāsām un pazīstamajiem simboliem, taču ja nosaukums būtu uzrakstīts tikai ārsta rokrakstā, tad būtu diezgan grūti pateikt, kas tur ir uzrakstīts. FOTO:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Ja kāds no nosaukumiem tomēr palika neatpazīts, tad, lūk, atbildes:

Coca-Cola
Facebook
Google
Instagram
Intel
iPhone
McDonald’s
Mercedes-Benz
Nike
Puma
Twitter
Windows
YouTube

Informācijas avots: digitalsynopsis.com

Leave a Comment