Dace interneta veikalā 1a.lv iegādājās jaunu telefonu un 1 gadu ar to nebija nekādu problēmu, bet tad telefons pēkšņi sācis uzkarst un konstatēts, ka telefona baterija ir pat uzpūtusies, vēsta raidījums “BezTabu”.
Dace stāsta:
Telefonu aiznesu uz servisu, pēc 3 nedēļām man atsūtīja, ka tas neatbilst garantijas remontam. Samaksāju prasīto remonta summu, bet viņi atteica remontu, jo noliktavā neesot tādas baterijas.
E-pasta sarakstē man norādīja, ka telefona baterija, gluži kā austiņas un lādētājs, ir aksesuārs, uz kuru neattiecas divu gadu garantija.
“BezTabu” žurnālisti arī izpētījuši, ka apmeklējot internetveikala mājaslapu, preču aprakstu sadaļā nav iespējams atrast informāciju par saīsinātu garantijas laiku tālruņu baterijām.
Interneta veikala “1a.lv” pārdošanas daļas vadītāja Evita Jaudzema norāda, ka šāda informācija lasāma garantijas noteikumu sadaļā, kā arī veicot pasūtījumu.
Raidījums “Bez Tabu” pārliecinās, ka Jaudzema runā nepatiesību – interneta veikala zvanu centra darbinieks potenciālajam pircējam stāsta, ka gan telefonam, gan tā detaļām, tostarp baterijai, ir divu gadu garantija.
VIDEO:
Avots: Skaties.lv