Ceļš uz paplašināto realitāti
Lai gan esam panākuši lielu progresu virtuālās un jauktās realitātes jomā, kas ir divi svarīgi aspekti metaversā, vēl ir daudz darāmā paplašinātajā realitātē, kur jūs redzat digitālos objektus, kas lieliski pārklāj apkārtējo pasauli.
Vēl nepieciešami daži gadi, līdz pamata tehnoloģija būs pietiekami attīstīta, lai atbalstītu lieliskas AR brilles. Mums būs jāredz progress visās jomās – skaitļošana, grafika, displeji, sensori, mākslīgais intelekts, būtībā viss – pirms sapnis par AR brillēm tiks pilnībā īstenots.
Mēs investējam šajās jomās (vairāk par to tālāk), taču brillēm būtiska ir forma – visa šī tehnoloģija ir jāietver pietiekami vieglā un ērtā konstrukcijā, lai to varētu valkāt ikdienā. Tāpēc mēs koncentrējamies uz to, lai radītu tik daudz AR pieredzes, cik spējam ietilpināt parastās brillēs, kas var saplūst ar jūsu ikdienas dzīvi.
Pirmo soli uz priekšu spērām pagājušajā gadā, kad sadarbojāmies ar EssilorLuxottica, lai ieviestu mūsu pirmās paaudzes viedās brilles Ray-Ban Stories. Tikai gada laikā mēs esam ieviesuši lielus uzlabojumus: dubultojot video uzņemšanas ilgumu no 30 līdz 60 sekundēm un atvieglojot satura augšupielādi no brillēm pakalpojumā Instagram.
Brīvroku funkcionalitāte ir Ray-Ban Stories galvenais elements, kas ļauj jums sazināties bez nepieciešamības meklēt tālruni. Drīz jūs arī varēsiet zvanīt vai sūtīt īsziņas brīvroku režīmā, izmantojot Ray-Ban Stories ar savu tālruņa numuru.
Mēs arī zinām, ka cilvēkiem patīk klausīties mūziku Ray-Ban Stories, tāpēc drīzumā sāksim Spotify Tap atskaņošanu. Lai atskaņotu Spotify, vienkārši pieskarieties brillēm un paturiet, un, ja vēlaties dzirdēt kaut ko citu, vēlreiz pieskarieties un turiet, un Spotify ieteiks kaut ko jaunu.
Un mēs paziņojām par atjauninājumu attiecībā uz Meta Spark. No vakardienas mēs sniedzam satura veidotājiem iespēju veidot interaktīvus 3D objektus, izmantojot Spark Studio, un sākt to testēšanu jauktā realitātē, izmantojot Meta Spark Player. Mēs arī veidojam rīkus, kas ļaus satura veidotājiem labāk izprast, kā skatiens un telpiskā apzināšanās var veicināt 3D satura iekļaušanu fiziskajā pasaulē.
Reality Labs pētījumi
Protams, neviens Connect nebūtu pilnīgs bez Reality Labs galvenā zinātnieka Maikla Abraša vizītes. Viņš pievienojās Zakerbergam, lai dalītos tajā, pie kā ir strādājušas mūsu zinātnieku grupas, viņam pastāstot par Codec Avatars un Project Aria jaunumiem, kā arī par mūsu darbu, lai izveidotu pirmo patiesi uz cilvēku orientēto skaitļošanas saskarni.
Reality Labs mēs izgudrojam jaunu skaitļošanas platformu – tādu, kas ir balstīta uz cilvēkiem, savienojumiem un svarīgākajām attiecībām. Lai uzzinātu vairāk, apskatiet mūsu ierakstu par vakardienas Reality Labs pētījumu jaunumiem – https://tech.fb.com/ar-vr/2022/10/meta-research-reality-labs-connect-2022/.
Vakar prezentētie pētījumi un produkti ir daļa no ceļveža, kas sniedzas tālu nākotnē, un mēs nevaram izveidot metaversu vienatnē. Mēs vēlamies apvienot labākos izstrādātājus, inženierus, māksliniekus un citus, lai padarītu šo nākotni par realitāti. Paldies, ka pievienojāties mums šajā ceļojumā. Tas solās būt diezgan episks ceļojums.