Neskaitot jau visas līdzšinējās problēmas ar Dziesmu un deju svētku biļešu iegādi, sociālajos tīklos cilvēki pauž sašutumu par situāciju, kad nauda no konta noskaitīta, bet biļetes tā arī nav saņemtas…
Pircējai Laurai Grīnbergai par biļetēm no konta novilkti 230 eiro, biļetes nav saņemtas, taču pēc 3 stundām nauda bez paskaidrojumiem atskaitīta atpakaļ.
Biļešu pircēja Iveta Daine sola gatavot iesniegumu Valsts policijai par naudas izkrāpšanu un pakalpojuma nesniegšanu, jo no Ivetas bankas konta ir novilkti 107 eiro, taču biļetes nav saņemtas:
Savukārt pircējai Laurai Grīnbergai par biļetēm no konta novilkti 230 eiro, biļetes nav saņemtas, taču pēc 3 stundām nauda bez paskaidrojumiem atskaitīta atpakaļ:
Kā redzams pēc publikācijām sociālajā tīklā Facebook, cilvēki, kuriem no konta ir noskaitīta nauda, bet biļetes tā arī nav atsūtītas, nav mazums…
Kā informēja Dziesmu un deju svētku sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva, svētku rīkotāji saņem biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atnākušas e-pastā un nav atrodamas pircēja profilā “Biļešu paradīzes” mājaslapas sadaļā “Jūsu izdarītie pirkumi”.
“Aicinām visus biļešu pircējus, kam ir šādas sūdzības, sazināties ar biļešu tirdzniecības pakalpojuma sniedzēju SIA “Biļešu paradīze”, rakstot e-pastu uz “[email protected]”. Vēstulē svarīgi norādīt pircēja vārdu, uzvārdu un pirkuma rēķina numuru vai bankas maksājuma uzdevuma izdruku,” informē Dziesmu un deju svētku rīkotāji.