Savukārt sociālajā tīklā Twitter parādījusies fotogrāfija, kurā redzams, kā ievērojamam daudzuma lētā alus „divlitreņu” Maxima veikalā noteikta „īpaša” cena – tikai 16 centu par divu litru pudeli. Šī cena ir zemāka pat par oficiālo akcīzi, kas būtu jāmaksā par šādu alus daudzumu.
No Maxima oficiālās pārstāves Zanes Udrases skaidrojuma izriet, ka uzņēmums tiešām atkal ir „piemirsis” savus paziņojumus par sociāli atbildīgo uzņēmējdarbību un pāri visam orientējas tikai uz peļņas gūšanu vai vismaz zaudējumu neciešanu par katru cenu.
„Tā bija situācija tikai vienā veikalā, kur šādā veidā tika izpārdot alus, kuram nākamajā dienā beidzās derīguma termiņš. Mums bija izvēle – vai nu izmest ārā vai arī pārdot kaut pa kapeikām,” Maxima vadības nostāju skaidro uzņēmuma pārstāve.
Savukārt viss pārējais esot Maxima vadības neafišēta „efektivizācijas projekta” pasākumi. „Notiek efektivizācijas projekta ietvaros dažādi pasākumi, kuros vēro un raksta ieteikumus, kā pilnveidot darbu, raksta dažādas atskaites. Bet tas ir pārprasts. Tas ir efektivizācijas projekts,” skaidro uzņēmums
Ja ticēt Maxima vadības apgalvojumam, pēdējā „sanitārā nakts” konkrētajā veikalā esot bijusi 19. aprīlī, bet par citiem veikaliem un citām „sanitārajām naktīm” informācija netiek sniegta.
„Darbinieki, kas iesaistīti sanitārajā naktī, tajā dienā nestrādā, kā arī nestrādā nākamās divas dienas. Tātad strādāja pirmdien, otrdien, tad trešdiena brīva, tālāk sanitāro nakti no trešdienas uz ceturtdienu un tad ceturtdiena, piektdiena brīva,” skaidro Maxima.
Avots: Pietiek.com / Foto no Twitter (Linda Kalniņa)
Pēdējais sūds tas veikalu tīkls, cilvēku izmantotāji.
Nu sanitārā nakts. Kas tur īpašs?