Izrādās, “Goda vārtu” iepirkumā uzvarējis vienīgais pretendents! Piedāvājums netiek atklāts!

Iepirkumā, kura rezultātā par 299,7 tūkstošiem eiro nodokļu maksātāju naudas Rīgā, Brīvības un Elizabetes ielu krustojumā uzstādīts īpatnais „vides mākslas objekts Goda vārti”, kas jau izpelnījies palamu Ļeņina bikses, ir piedalījies tikai viens pretendents, turklāt iepirkuma komisijas atzinību guvušo pieteikumu Rīgas domes izglītības, kultūras un sporta departaments nolēmis slēpt, vēsta portāls “Pietiek.com”.

Portāls Pietiek publicējis Ļeņina bikšu iepirkuma nolikuma būtiskākās detaļas, kā arī līgumu, kas noslēgts ar Baltkrievijas iedzīvotājam Pāvelam Ahroņinam piederošo SIA Palami, kura atrodama arī jaunākajā nodokļu parādnieku sarakstā ar 4008 eiro parādiem.

Konkursa „Vides mākslas objekta Goda vārti” realizēšana Latvijas valsts simtgades pilsētas svētku noformējuma nodrošinājuma ietvaros” nolikums

Pasūtītājs ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments.

Iepirkuma priekšmets ir vides mākslas objekts “GODA VĀRTI” un tā realizēšana Latvijas valsts simtgades pilsētas svētku noformējuma ietvaros, atbilstoši Atklāta konkursa nolikumam (turpmāk – Nolikums) un tehniskajai specifikācijai un pretendenta tehniskajam piedāvājumam (turpmāk – Tehniskā specifikācija).

Paredzamā līgumcena – līdz EUR 257 000,00 (divi simti piecdesmit septiņi tūkstoši euro un 00 centi), kurā ietverti visi piemērojamie nodokļi, izņemot pievienotās vērtības nodokli (turpmāk- PVN). Ja pretendenta iesniegtais finanšu piedāvājums pārsniegs Pasūtītājam pieejamo finansējumu Atklātajā konkursā, Pasūtītājs, ņemot vērā šos objektīvos apstākļus, ir tiesīgs turpmāk tā piedāvājumu neizskatīt.

Paredzamais līguma darbības termiņš:

1. posms – līdz vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” nodošanai, bet ne vēlāk kā līdz 2017. gada 18. decembrim vai objektīvu iemeslu dēļ Pasūtītājs patur tiesības termiņu pagarināt līdz 2018. gada 18. janvārim;

2. posms – vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” uzturēšana eksponēšanas kārtībā līdz 2019. gada 20. novembrim un tā demontāža atbilstoši Pasūtītāja norādījumiem un nogādāšana Pasūtītāja noliktavā, Rīgā, Beberbeķu 7. līnija 3, līdz 2019. gada 10. decembrim.

Vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” (turpmāk – Objekts) minimālais garantijas termiņš ir 24 (divdesmit četri) mēneši, skaitot no dienas, kurā Objekts tiek nodots Pasūtītājam. Atbildības garantijas limits tiek noteikts 6 % (sešu procentu) apmērā no piedāvātas līguma cenas. Nolikumā noteiktajā kārtībā pakalpojumu izpildītājs nodrošina savas garantijas saistības pilnā apmērā (termiņš un summa) ar attiecīgu kredītiestādes, kurai ir tiesības sniegt finanšu pakalpojumu Latvijas Republikā, neatsaucamu beznosacījumu garantiju vai apdrošināšanas sabiedrības, kas saņēmusi atļauju sniegt apdrošināšanas pakalpojumus Latvijas Republikā, neatsaucamu beznosacījumu galvojumu.

Saskaņā ar PIL 50. pantu tiek noteikts piedāvājuma nodrošinājums 5 000,00 (pieci tūkstoši euro, 00 centi) euro. Ja piedāvājuma nodrošinājums nav iesniegts vai nav iesniegts atbilstoši Nolikuma prasībām, pretendenta piedāvājums netiek tālāk izskatīts.

Prasības pretendentam un iesniedzamie atlases dokumenti:

Pretendents iepriekšējo 3 (trīs) gadu periodā (2014., 2015., 2016. un 2017. gadā līdz piedāvājuma iesniegšanai) ir sniedzis vismaz 3 (trīs) tehniskā nodrošinājuma pakalpojumus (CPV kods 31000000-6 (Elektriskie mehānismi, aparāti, iekārtas un palīgmateriāli), CPV kods 71320000-7 (Inženiertehniskās projektēšanas pakalpojumi), CPV kods 51310000-8 (Radio, televīzijas, skaņas un video iekārtu uzstādīšanas pakalpojumi)) un iesniedz informāciju atbilstoši Nolikuma 4. pielikumā “Informācija par Pretendenta veiktajiem Pakalpojumiem” noteiktajam, pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi, kas apliecina pretendenta pieredzi.

Pretendents pakalpojuma izpildē nodarbina:

vismaz vienu speciālistu ar arhitekta prakses sertifikātu, kuram ir pieredze 3 (trīs) iepriekšējos gados līdzvērtīgu objektu projektu izstrādē;

vismaz vienu speciālistu ar būvprakses sertifikātu elektroietaišu izbūves darbu vadīšanā, kuram ir pieredze 3 (trīs) iepriekšējos gados elektroietaišu darbu vadīšanā;

vismaz vienu speciālistu ar būvinženiera sertifikātu, kuram ir pieredze 3 (trīs) iepriekšējos gados līdzvērtīgu objektu projektu izstrādē.

Speciālistu darbības sfēras Nolikumā norādītas saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 7. oktobra noteikumiem Nr. 610 “Būvspeciālistu kompetences novērtēšanas un patstāvīgās prakses uzraudzības noteikumi” (turpmāk – Noteikumi) redakcijā, kas ir spēkā Atklāta konkursa izsludināšanas dienā. Pasūtītājs par atbilstošiem atzīst arī tādus spēkā esošus sertifikātus, kuros norādītas sertificēšanas jomas atbilstoši Noteikumiem to iepriekšējā redakcijā, kā arī atbilstoši Ministru kabineta 2003. gada 8. jūlija noteikumiem Nr. 383 “Noteikumi par būvprakses un arhitekta prakses sertifikātu piešķiršanu, reģistrēšanu un anulēšanu”.

Pretendenta iesaistītajiem ārvalstu speciālistiem ir jābūt izsniegtām licencēm, sertifikātiem vai citiem dokumentiem attiecīgo pakalpojumu sniegšanai (ja šādu dokumentu nepieciešamību nosaka attiecīgās ārvalsts normatīvie akti) un ārvalstu speciālistiem jāatbilst izglītības un profesionālās kvalifikācijas prasībām attiecīgas profesionālās darbības veikšanai Latvijas Republikā.

Pretendents iesniedz 8.10.1.-8.10.3. apakšpunktā piesaistīto speciālistu sertifikātu apliecinātas kopijas un pašrocīgi parakstītus apliecinājumus (8.pielikums) nodrošināt Atklāta konkursa rezultātā noslēgtā pakalpojuma līguma izpildē nepieciešamo projektu izstrādi (atbilstoši Tehniskās specifikācijas un Pretendenta tehniskā piedāvājuma 1.1.punkta prasībām).

Pretendents iesniedz piesaistīto speciālistu iepriekšējo pieredzi (2014., 2015., 2016. un 2017. gadā līdz piedāvājuma iesniegšanai līdzvērtīgu objektu projektu izstrādē).

Pretendentam Objekta izgatavošanas un uzstādīšanas laikā ir jābūt spēkā civiltiesiskās atbildības obligātajai apdrošināšanai. Pretendents iesniedz apdrošināšanas polisi vai apliecinājumu par iespēju veikt civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu.

Pretendenta, vai ja pretendents ir apvienība, tad visu apvienības dalībnieku kopā, rīcībā jābūt tehniskajam personālam un aprīkojumam (iekārtām, instrumentiem u.c.), kas nepieciešams kvalitatīvai un sekmīgai Atklāta konkursa līguma izpildei.

Pretendents, parakstot Pieteikumu, apliecina, ka tā rīcībā ir tehniskais personāls, pretendentam pieejams vai piederošs tehnisko līdzekļu uzskaitījums, kas nepieciešams kvalitatīvai un sekmīgai līguma izpildei.

Lai nodrošinātu pakalpojuma izpildi un pienācīgi izpildītu savas saistības pret Pasūtītāju Atklāta konkursa ietvaros, Pretendentam jābūt:

pieejamiem brīviem finanšu līdzekļiem vismaz 20% (divdesmit procentu) apmērā no kopējās piedāvātās līgumcenas ar PVN, kurus kredītiestāde ir rezervējusi uz nolikuma 5.3. punktā norādīto piedāvājuma nodrošinājuma termiņu; vai

pieejamai kredītlīnijai vismaz 20% (divdesmit procentu) apmērā no kopējās piedāvātās līgumcenas ar PVN, ko apliecina Latvijas Republikā vai ārvalstī reģistrētas kredītiestādes izdots apliecinājums par to, ka kredītiestāde ir izskatījusi pretendenta pieteikumu kredīta saņemšanai un ir pieņēmusi lēmumu piešķirt pretendentam kredītu vismaz iepriekš minētās summas apmērā iepirkuma priekšmetā paredzēto būvdarbu izpildes nodrošināšanai (ja pretendents tiks atzīts par uzvarētāju), kas tiks izsniegts pretendentam pēc kredīta līguma noslēgšanas un kredīta izsniegšanas priekšnosacījumu izpildes; vai

piešķirtai kredītlīnijai vismaz 20% (divdesmit procentu) apmērā no kopējās piedāvātās līguma cenas ar PVN Latvijas Republikā vai ārvalstī reģistrētā kredītiestādē ar nosacījumu, ka kredītiestāde kredītlīnijas līdzekļus vismaz iepriekš minētās summas apmērā ir rezervējusi uz nolikuma 5.3. punktā norādīto piedāvājuma nodrošinājuma termiņu.

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA UN PRETENDENTA TEHNISKAIS PIEDĀVĀJUMS

Vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” – LED video paneļu telpiska vides objekta turpmāk – Objekts sertificētu speciālistu projekta izstrāde – (AR (arhitektūras rasējumi), BK (objekta konstrukcijas rasējumi), ārējie ELT (ārējo elektrības tīkla rasējumi) atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, objekta vides vizualizācijas no trim skatu punktiem diennakts gaišajā un tumšajā laikā) atbilstoši skicei un tā realizēšana;

1.1.2. Izstrādāto projektu un veicamo darbu saskaņošana ar Pasūtītāju un attiecīgajām institūcijām;

1.1.3. Objekta izgatavošana, uzstādīšana un uzturēšana darba kārtībā atbilstoši tā mērķim un tehniskām prasībām;

1.1.4. Objektam jābūt brīvstāvošam – projektējot un izgatavojot neparedzot zemes rakšanas un urbšanas darbus;

1.1.5. Objekta tehniskā nodrošinājuma apkalpošana eksponēšanas termiņā (funkcionējošiem 24 stundas diennaktī, 2 (divus) gadus) prasībām: no Objekta nodošanas ekspluatācijā;

1.1.6. Pēc Objekta eksponēšanas termiņa pie tā demontāžas darbu veikšanas jāparedz, ka LED moduļiem paredzēts atkārtots pielietojums

1.1. Pretendents ar savu parakstu apliecina, ka gadījumā, ja tam tiks piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:

1.1.1. Pretendents, piesaistot savā Iepirkuma piedāvājumā norādītos speciālistus, izstrādās Objekta arhitektūras rasējumu, Objekta konstrukcijas rasējumu un Objekta ārējo elektrības tīkla rasējumu izbūves projektu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

1.1.2. Pretendents nodrošinās izstrādāto projektu un veicamo darbu saskaņošanu ar Pasūtītāju un attiecīgajām institūcijām;

1.1.3. Pretendents izgatavos, uzstādīs un uzturēs darba kārtībā Objektu atbilstoši tā mērķim, Iepirkuma nolikumam un tehniskajām prasībām;

1.1.4. Pretendents neveiks zemes rakšanas un urbšanas darbus un nodrošinās, ka Objekts ir brīvstāvošs;

1.1.5. Pretendents nodrošinās, ka no Objekta nodošanas ekspluatācijā Pretendents nodrošina Objekta darbību 24 h diennaktī 2 (divu) gadu periodā;

1.1.6. Pretendents nodrošina, ka Objekta demontāžā tiek nodrošināta LED moduļu un elementu atkārtots lietojums

1.2. 1.2.1. Objekta mērķis ir video programmu atspēlēšana. Video programmas ir Pasūtītāja sagatavoti materiāli.

1.2.2. Pasūtītājs nodrošina elektrības pieslēgumu un maksājumus par patērēto elektroenerģiju iepirkuma līguma izpildes laikā.

2. OBJEKTA TEHNISKIE PARAMETRI Pretendenta piedāvājums

2.1. Objekta nodrošinājumā izmantotajiem materiāliem jāatbilst Eiropas Savienības prasībām un CE marķējuma standartiem.

Pretendents norāda Objekta LED ekrānu ražotāju

2.2. Objektam jābūt nemainīgi kvalitatīvi funkcionējošam 24 stundas/ 7 dienas režīmā diennakts gaišajā un tumšajā laikā

2.3. LED video paneļu izmērs: pielāgojams un katrs LED video panelis ir atsevišķi lietojams

2.4. Gaismas diožu tips: SMD

2.5. Attālums starp gaismas diodēm: ne vairāk kā 11 mm starp diodēm

2.6. Gaismas diožu izkārtojums : 1 (RGB) 3in1

2.7. Pilnais gaišums: no 4500 Cd/m2

2.8. Horizontālais apskata leņķis no 120°

2.9. Vertikālais apskata leņķis no 120°

2.10. Krāsu skaits no 8 biti uz katru krāsu

2.11. Objekta paneļu stūra risinājumam jābūt ar iespējami mazāko plaknes savienojumu (norādīt mm)

2.12. “refresh rate” – no 1900Hz

2.13. Video programmas maiņas iespējas: attālināti

2.14. Gaismas sensors, kurš nepārtraukti veic apkārtējās vides gaišuma nolasīšanu un atbilstoši maina displeja gaišumu

2.15. Objekta LED video ekrāna paneļiem jābūt maksimāli mehāniski izturīgiem; nav pieļaujams, ka gaismas diodes reljefs dimensiāli pārsniedz ekrāna virsmas plakni

2.16. Objektam jābūt atbilstoši drošai eksponēšanai ārtelpā, un tam jābūt izturīgam pret vēja brāzmām līdz 23 m/s. Objektā pielietotajai tehnikai jāspēj darboties apkārtējās vides temperatūru dipazonā no – 20ºC līdz + 40 ºC

2.17. Objektam jābūt putekļizturīgam, izturīgam pret elektrizēšanos, jābūt pasargātam no ārējās vides iedarbības, jābūt ar paaugstinātas – pazeminātas strāvas izturību un pārslodzes un nepietiekamas slodzes izturību.

2.18. Objektam ir jābūt izgatavotam no eksponēšanai ārtelpā piemērotiem materiāliem, stiprinājumiem, kuru konstruktīvie risinājumi atbilst drošībai apkārtējā vidē un drošai eksponēšanai ārtelpā

2.19. Objektam jābūt izturībai pret lietu, saules gaismas iedarbību.

3. OBJEKTA FIZISKIE PARAMETRI

3.1. Stabilitāte un funkcionalitāte jebkuros laika apstākļos. (LED ekrānu noturības klase ne mazāk par IP65/IP54 vai IP67 (EN 60529))

3.2. Objektam jābūt brīvstāvošam, neveicot nekādus zemes rakšanas un urbšanas darbus

Atbilstoši savam piedāvājumam Pretendents iesniedz skici A4 formātā (pielikumā) ar paneļu sadalījumu

4. OBJEKTA ELEKTRISKIE PARAMETRI

4.1. Barošanas spriegums: ~230V(50-60Hz)

4.2. Enerģijas patēriņš– max.: 50 kW uz visu Objektu

4.3. Enerģijas patēriņš– vidējais: kW/m2 pie 230VAC

5. OBJEKTA TEHNISKAIS NODROŠINĀJUMS UN VIDEO EKRĀNA FUNKCIJA

5.1. Iespējama video programmas atspēlēšana atbalstītajā digitālajā formātā pēc apstiprināta izklājuma

5.2. Attālums no servera, fiziski – player sistēmai jābūt instalētai Objektā, pieeja programmām izmantojot Pretendenta nodrošināto interneta pieslēgumu, atbilstoši Objekta tehniskām prasībām, attālināti 24 h laikā

6.1. PIEGĀDES PRASĪBAS

6.1.1. Objekta konstrukcijai ar LED video paneļu noklājumu video programmu eksponēšanai ir jābūt gatavai ne vēlāk kā līdz 18.12.2017., iekļaujot 5 (piecu) darba dienu testa režīmu video programmām

6.1.2. Līguma Izpildītājam jānodrošina piegādātā Objekta konstrukcijas ar LED video paneļu noklājumu uzstādīšana, programmēšana un darbības pārbaude pirms nodošanas Pasūtītājam.

6.2. GARANTIJAS PRASĪBAS

6.2.1. Vismaz 2 gadu garantija no objekta nodošanas ekspluatācijā brīža. Defekta gadījumā, Izpildītājs, nekavējoties, t.i. 24 stundu laikā no defekta pieteikuma saņemšanas vai konstatēšanas brīža ierodas pie Pasūtītāja (objekta), lai operatīvi novērstu defektu.

Ja Pretendentam nav pieejama tehniskajā specifikācijā norādītā tehnika ar specificēto funkcionālo līmeni, Pretendentam jāpiedāvā augstāka funkcionālā līmeņa vai ekvivalenta tehnika un iekārtas Pasūtītāja plānotā finansējuma apmērā, nodrošinot visas tehniskajā specifikācijā noteiktās Pasūtītāja prasības nepieciešamā pakalpojuma izpildē.

PAKALPOJUMA LĪGUMS Nr. DIKS-17-2348-lī

Rīgā, 2017.gada 13.septembrī

Rīgas domes izglītības, kultūras un sporta departaments, reģistrācijas Nr. 90000013606, juridiskā adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010 (turpmāk – Pasūtītājs, arī – Departaments), tā direktora Gunta Helmaņa personā, kurš rīkojas saskaņā ar nolikumu, no vienas puses, un

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “PALAMI”, reģistrācijas Nr. 40103286390, juridiskā adrese: Meža iela 2, Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (turpmāk- Izpildītājs), tā valdes priekšsēdētāja Pavela Ahronina personā, kurš rīkojas saskaņā ar statūtiem, no otras puses, bet abi kopā un katrs atsevišķi turpmāk saukti – Līdzēji (s), pamatojoties uz Departamenta organizēto iepirkumu „Vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” realizēšana Latvijas valsts simtgades pilsētas svētku noformējuma nodrošinājuma ietvaros” (identifikācijas Nr. RD IKSD 2017/26) (turpmāk – Iepirkums), kas tika veikts saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma noteiktajām prasībām, noslēdz šādu iepirkuma līgumu (turpmāk – Līgums):

1. LĪGUMA PRIEKŠMETS, IZPILDES TERMIŅŠ UN LĪGUMA NODROŠINĀJUMS

1.1. Pasūtītājs uzdod Izpildītājam, bet Izpildītājs apņemas atbilstoši Līguma 1. pielikumā “Tehniskā specifikācija un pretendenta tehniskais piedāvājums” (turpmāk – Līguma 1. pielikums) noteiktajam, veikt Departamenta vides mākslas objekta “GODA VĀRTI” (turpmāk – Objekts) realizēšanu (izgatavošanu, uzstādīšanu, uzturēšanu eksponēšanas kārtībā un demontāžu (turpmāk – Pakalpojums).

1.2. Pakalpojums tiek sniegts saskaņā ar Izpildītāja iesniegto tehnisko piedāvājumu (Līguma 1.pielikums) un finanšu piedāvājumu (Līguma 2.pielikums) Iepirkumam. Līguma 1. un 2. pielikums ir neatņemama Līguma sastāvdaļa.

1.3. Līgums stājas spēkā ar tā abpusējas parakstīšanas dienu un ir spēkā līdz 2019. gada 20.decembrim. Pakalpojuma izpildē tiek noteikti šādi termiņi:

1.3.1. 1.posms: Objekta nodošana Pasūtītāja īpašumā ne vēlāk kā līdz 2017.gada 18.decembrim, paredzot 5 (piecas) darba dienas iepriekš testa režīmu video programmām. Objektīvu iemeslu dēļ Pasūtītājam ir tiesības pagarināt šī posma izpildes termiņu līdz 2018.gada 18.janvārim, par to savlaicīgi informējot Izpildītāju un sagatavojot nepieciešamos grozījumus Līgumā;

1.3.2. 2.posms: Objekta uzturēšana eksponēšanas kārtībā līdz 2019.gada 20.novembrim un tā demontāža atbilstoši Pasūtītāja norādījumiem un nogādāšana Pasūtītāja noliktavā Rīgā, Beberbeķu 7.līnija 3, līdz 2019.gada 10.decembrim.

1.4. Objekta izvietošanas vieta – Brīvības bulvāra alejas un Elizabetes ielas krustojums, Rīga.

1.5. Izpildītājs 3 (trīs) darba dienu laikā no Līguma spēkā stāšanās dienas iesniedz Pasūtītājam Līguma izpildes nodrošinājumu – kredītiestādes beznosacījumu garantiju vai apdrošināšanas sabiedrības neatsaucamu beznosacījumu galvojumu 6% (seši procenti) apmērā no Līguma summas, kas ir sagatavota atbilstoši Iepirkuma nolikuma prasībām.

1.6. Ja Līguma izpildes laikā tiek pagarināts Pakalpojuma izpildes termiņš, Izpildītājam ir pienākums uz līdzvērtīgu termiņu pagarināt Līguma 1.5. punktā noteikto Līguma nodrošinājuma derīguma termiņu.

2. LĪGUMA SUMMA UN NORĒĶINU KĀRTĪBA

2.1. Līguma pamatsumma par sniegto Pakalpojumu ir EUR 247700,00 (divi simti četrdesmit septiņi tūkstoši septiņi simti euro un 00 centi) bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN 21% (divdesmit viens procents) pievienotās vērtības nodokļa EUR 52017,00 (piecdesmit divi tūkstoši septiņpadsmit euro un 00 centi), Līguma kopējā summa EUR 299717,00 (divi simti deviņdesmit deviņi tūkstoši septiņi simti septiņpadsmit euro un 00 centi). PVN tiek aprēķināts un maksāts Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā apmērā un kārtībā.

2.2. Līguma summā ir iekļautas visas izmaksas, kas saistītas ar Pakalpojuma izpildi atbilstoši Līguma 1. pielikumā noteiktajām prasībām, tajā skaitā visi Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētie nodokļi un nodevas.

2.3. Izpildītāja finanšu piedāvājumā piedāvātās cenas ir nemainīgas visā Līguma darbības laikā. Iespējamā inflācija, tirgus apstākļu maiņa vai jebkuri citi apstākļi nevar būt par pamatu cenas paaugstināšanai.

2.4. Pasūtītājs veic samaksu Izpildītājam par Izpildītāja veikto Pakalpojumu šādā kārtībā:

2.4.1. avansa maksājums 20% apmērā EUR 59943,40 (piecdesmit deviņi tūkstoši deviņi simti četrdesmit trīs euro un 40 centi) no kopējās līguma summas tiek veikts 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc Līguma noslēgšanas un no brīža, kad Izpildītājs ir iesniedzis Līguma izpildes nodrošinājumu (Līguma 1.5.punkts) un elektronisko rēķinu;

2.4.2. nākamais maksājums tiek veikts pēc pieņemšanas – nodošanas akta abpusējas parakstīšanas par Objekta nodošanu Pasūtītāja īpašumā un Izpildītāja izsniegtā elektroniskā rēķina saņemšanas dienas Departamentā, ieskaitot to Izpildītāja norādītajā kontā par Objekta uzstādīšanu un nodošanu, bet ne vēlāk kā līdz 2017. gada 20. decembrim. Izpildītājam jāņem vērā Pasūtītāja kontaktpersonas norādījumi rēķina sagatavošanā, pamatojoties uz Objektam piešķirto finanšu līdzekļu apmēru 2017.gadā;

2.4.3. atlikto maksājumu par 1.posma izpildi par Izpildītāja finanšu piedāvājumā norādītajām izmaksām par Objekta uzstādīšanu un nodošanu (šo izmaksu starpību pēc 2.4.2. punktā veiktā maksājuma) Pasūtītājs veiks pēc Izpildītāja izsniegtā elektroniskā rēķina saņemšanas dienas Departamentā, ieskaitot to Izpildītāja norādītajā kontā līdz 2018. gada 20.janvārim;

2.4.4. gala maksājums tiek veikts 14 (četrpadsmit) dienu laikā par Objekta demontāžu un nogādāšanu Pasūtītāja noliktavā pēc pieņemšanas – nodošanas akta abpusējas parakstīšanas un Izpildītāja izsniegtā elektroniskā rēķina saņemšanas dienas Departamentā, ieskaitot to Izpildītāja norādītajā kontā.

2.4.5. Gadījumā, ja objektīvu iemeslu dēļ Pasūtītājam ir nepieciešams pagarināt Objekta uzstādīšanas un nodošanas termiņu līdz 2018.gada 18.janvārim, Līdzēji vienojas par grozījumu veikšanu Līguma 2.4.2. un 2.4.3. punktā.

2.5. Maksājumi tiek veikti pēc tam, kas Izpildītājs iesniedzis rēķinu šī Līguma 2.sadaļā noteiktajā kārtībā un citus Līgumā noteiktos nepieciešamos dokumentus vai arī iestājies kāds cits Līgumā minētais nosacījums.

2.6. Izpildītājs sagatavo grāmatvedības attaisnojumu dokumentus elektroniskā formātā (turpmāk – elektronisks rēķins), atbilstoši Rīgas pilsētas pašvaldību portālā www.eriga.lv, sadaļā „Rēķinu iesniegšana” norādītājai informācijai par elektroniskā rēķina formātu.

2.7. Līgumā noteiktā kārtībā iesniegts elektronisks rēķins nodrošina Līdzējiem elektroniskā rēķina izcelsmes autentiskumu un satura integritāti.

2.8. Līdzēji vienojas, ka elektroniskā rēķina apmaksas termiņš ir 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Izpildītājs iesniedzis Pasūtītājam elektronisku rēķinu atbilstoši pašvaldības portālā www.eriga.lv, sadaļā „Rēķina iesniegšana” norādītajai informācijai par elektroniskā rēķina formātu.

2.9. Līdzēji vienojas, ka elektroniskā rēķina apmaksas termiņu skaita no dienas, kad Izpildītājs, atbilstoši pašvaldības portālā www.eriga.lv, sadaļā iesniedzis Pasūtītājam elektroniski rēķinu, ar nosacījumu, ka Izpildītājs ir iesniedzis pareizi, atbilstoši Līguma nosacījumiem, aizpildītu elektronisko rēķinu un Pasūtītājs to ir pieņēmis apmaksai.

2.10. Izpildītājam ir pienākums pašvaldības portālā www.eriga.lv sekot līdzi iesniegtā rēķina apstrādes statusam.

2.11. Ja Izpildītājs iesniedzis nepareizi aizpildītu un/ vai Līguma nosacījumiem neatbilstošu elektronisko rēķinu, Pasūtītājs šādu rēķinu apmaksai nepieņem un neakceptē.

2.12. Samaksa par Līgumā noteikto Pakalpojumu tiek veikta EUR (euro), pārskaitot naudu uz Izpildītāja norādīto bankas norēķinu kontu. Par samaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad Pasūtītājs veicis pārskaitījumu uz Izpildītāja norēķinu kontu.

2.13. Visos dokumentos, kas saistīti ar šo Līgumu, tajā skaitā rēķinā, IZPILDĪTĀJS norāda rēķina pilnas apmaksas datumu, kā arī citus nepieciešamos rekvizītus un datus (tajā skaitā Pasūtītāja Līguma numuru un datumu, Iepirkuma identifikācijas numuru Nr. RD IKSD 2017/26).

2.14. Līguma 2.12. punktā noteikto prasību neievērošanas gadījumā Pasūtītājs ir tiesīgs neapmaksāt rēķinu līdz minēto prasību izpildei, līdz ar ko Pasūtītājam nevar tikt piemērots Līguma 5.2. apakšpunktā noteiktais.

3. PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS UN PIEŅEMŠANAS KĀRTĪBA, GARANTIJAS NODROŠINĀJUMS

3.1. Izpildītājs Pakalpojumu veic atbilstoši Līgumā un tā pielikumos noteiktajam.

3.2. Izpildītājs pēc Līguma norādītā Pakalpojuma izpildes sagatavo, paraksta un iesniedz Pasūtītājam parakstīšanai nodošanas – pieņemšanas aktu (Līguma 3. pielikums).

3.3. Pasūtītājs 3 (trīs) darba dienu laikā pēc katra Pakalpojuma nodošanas – pieņemšanas akta saņemšanas ir tiesīgs pārbaudīt Pakalpojuma izpildes kvalitāti un atbilstību Līgumā noteiktajam.

3.4. Ja Pasūtītājs konstatē, ka Izpildītāja veiktajā Pakalpojumā ir trūkumi vai neatbilstības Līguma vai tā 1. pielikumā noteiktajam, Pasūtītājs sagatavo neatbilstību konstatācijas aktu (Līguma 4. pielikums) un uzaicina Izpildītāju Pasūtītāja noteiktajā vietā un termiņā parakstīt šo aktu.

3.5. Ja Izpildītājs neierodas Pasūtītāja noteiktajā vietā un termiņā parakstīt neatbilstību konstatācijas aktu, Pasūtītājs ir tiesīgs sagatavoto neatbilstību konstatācijas aktu nosūtīt Izpildītājam pa pastu ierakstītā sūtījumā, vienlaikus šī dokumenta ieskenētu kopiju nosūtot arī elektroniski uz Izpildītāja e-pastu. Šādā gadījumā ir uzskatāms, ka Izpildītājs ir piekritis neatbilstību konstatācijas aktam bez iebildumiem.

3.6. Izpildītājam ir pienākums neatbilstību konstatācijas aktā norādītos trūkumus un nepilnības novērst par saviem līdzekļiem Pasūtītāja noteiktajā laikā.

3.7. Ja Izpildītājs neatbilstību konstatācijas aktā norādītos trūkumus un nepilnības nenovērš Pasūtītāja noteiktajā termiņā, Pasūtītājs ir tiesīgs veikt tos saviem spēkiem vai pieaicinot trešās personas.

3.8. Pēc neatbilstību konstatācijas aktā norādīto Pakalpojumu kvalitātes trūkumu novēršanas, Izpildītājs iesniedz Pasūtītājam atkārtoti Pakalpojumu nodošanas – pieņemšanas aktu un Pasūtītājs to izskata Līgumā noteiktajā kārtībā.

3.9. Pasūtītājs par neatbilstoši Līgumā un tā pielikumos noteiktajam sniegto Pakalpojumu ir tiesīgs samazināt Līguma summu proporcionāli nekvalitatīvi veiktā Pakalpojuma apjomam, izņemot, ja Izpildītājs veikto Pakalpojumu nepilnības novērš Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņā.

3.10. Par Pakalpojumu izpildīšanas dienu tiek uzskatīta diena, kad Izpildītājs nodod Līgumā un tā pielikumos noteiktajam atbilstošu Pakalpojumu un Līdzēji vai to pārstāvji ir abpusēji parakstījuši Pakalpojumu nodošanas – pieņemšanas aktu, kas kļūst par Līguma neatņemamu sastāvdaļu un ir pamats norēķiniem starp Pasūtītāju un Izpildītāju.

3.11. Ja Izpildītājs Pakalpojumu nav izpildījis Pasūtītāja noteiktajā termiņā, Pasūtītājs faktu par Pakalpojuma izpildes termiņa nokavējumu norāda neatbilstību konstatācijas aktā, norādot nokavēto stundu vai dienu skaitu.

3.12. Ja pēc Pakalpojuma pieņemšanas – nodošanas akta abpusējas parakstīšanas Pasūtītājs konstatē veiktā Pakalpojuma trūkumus, kurus nebija iespējams atklāt pieņemot Pakalpojumu, Pasūtītājam ir tiesības sagatavot neatbilstību konstatācijas aktu, norādot konstatētos trūkumus. Šādā gadījumā Līdzēji rīkojas atbilstoši Līguma 3.4., 3.5., 3.6., 3.7. un 3.8. apakšpunktā noteiktajai kārtībai.

3.13. Gadījumā, ja Līdzēji nespēj vienoties tādos jautājumos, kas saistīti ar Pakalpojuma atbilstību Līgumam un tā pielikumiem, jautājuma izvērtēšanai var tikt pieaicināts neatkarīgs eksperts.

3.14. Pakalpojuma rezultātā radītais Objekts kļūst par Pasūtītāja īpašumu. Ar pieņemšanas – nodošanas akta parakstīšanas brīdi Izpildītājs nodod Pasūtītājam visas pakalpojuma izpildes rezultātā radušās autoru mantiskās tiesības saskaņā ar Autortiesību likuma 15.pantu, kuras saskaņā ar Autortiesību likuma 16.panta otro daļu Pasūtītājs ir tiesīgs saņemt. Pēc Akta abpusējas parakstīšanas tikai Pasūtītājam ir tiesības izmantot Izpildītāja veiktā darba izmantošanas izņēmuma tiesības. Šīs tiesības Izpildītājs vai tā tiesību pārņēmēji nevar izmantot bez Pasūtītāja atļaujas.

3.15. Ja saskaņā ar Līguma noteikumiem Izpildītājs saņem avansa maksājumu pirms akta parakstīšanas, izņēmuma tiesības uz Izpildītāja veiktajiem darbiem, kas uzskatāmi par autordarbiem, pāriet Pasūtītājam no avansa maksājuma izmaksas brīža.

3.16. Pakalpojuma (tai skaitā pielietoto materiālu, konstrukciju un tehnoloģiju) minimālais garantijas termiņš ir 24 (divdesmit četri) mēneši, skaitot no Pakalpojuma nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas dienas (Līguma 1.3.1. punkts).

3.17. Līguma 3.16. punktā noteiktā Izpildītāja garantijas saistība tiek nodrošināta ar kredītiestādes neatsaucamu beznosacījumu garantiju vai apdrošināšanas sabiedrības neatsaucamu beznosacījumu galvojumu 6% (seši procenti) apmērā no Līguma summas, kas ir noformēta atbilstoši Iepirkuma nolikuma prasībām.

3.18. Garantijas laika saistības nodrošinājumu Izpildītājs iesniedz Pasūtītājam ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Pakalpojuma nodošanas – pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas (Līguma 1.3.1. punkts). Gadījumā, ja šī saistība netiek izpildīta, Pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt Līguma 1.5. punktā noteikto Līguma izpildes nodrošinājumu no kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības kā līgumsodu par šīs saistības neizpildi.

3.19. Ja Līgums tiek lauzts pirms termiņa, garantijas noteikumus piemēro atbilstoši šajā Līguma nodaļā noteiktajam, bet garantijas laiks tiek skaitīts no Līguma laušanas dienas un attiecas uz to pakalpojumu daļu (tai skaitā materiāliem, konstrukcijām, tehnoloģijām), par kuriem veikta samaksa.

3.20. Izpildītājs uzņemas pilnu atbildību par sniegtā Pakalpojuma (tai skaitā pielietoto materiālu, konstrukciju, tehnoloģiju) kvalitāti. Garantijas laikā Objektā konstatētos defektus Izpildītājs novērš par saviem līdzekļiem un ar savu darba spēku.

3.21. Garantijas laikā Izpildītājs novērš Objekta ekspluatācijas laikā konstatētos defektus 24 (divdesmit četru) stundu laikā no brīža, kad Izpildītājs no Pasūtītāja ir saņēmis paziņojumu par atklāto defektu.

3.22. Ja Izpildītājs uzskata, ka nav atbildīgs par garantijas laikā atklātu defektu, Izpildītājs nekavējoši no pretenzijas saņemšanas brīža par to rakstiski paziņo Pasūtītājam.

3.23. Ja Izpildītājs pēc Līguma minētā paziņojuma saņemšanas neuzsāk defektu novēršanas darbus, nesniedz atbildi vai neiesniedz Līguma minēto paziņojumu, Pasūtītājs ir tiesīgs uzskatīt, ka Izpildītājs atsakās veikt defektu novēršanas darbus.

3.24. Ja Izpildītājs atsakās veikt defektu novēršanas darbus, Pasūtītājs, bez saskaņošanas ar Izpildītāju, ir tiesīgs šo darbu veikšanai pieaicināt citu uzņēmēju. Šajā gadījumā samaksu par defektu novēršanas darbiem Pasūtītājs pieprasa no kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības saskaņā ar kredītiestādes garantijas vai apdrošinātāja galvojuma noteikumiem. Gadījumā, ja garantijas/galvojuma summa pilnībā nesedz radušās izmaksas, Pasūtītājam rodas prasījuma tiesība pret Izpildītāju par tās starpības piedziņu, kas izveidojusies starp nodrošinājuma devēja samaksāto summu un faktiskajām izmaksām.

3.25. Ja Izpildītājs nav iesniedzis kredītiestādes garantiju vai apdrošinātāja galvojumu savas garantijas saistības pastiprināšanai, Pasūtītājam rodas prasījuma tiesība par pilnu Līguma 3.24. punktā minēto defektu novēršanas faktisko izmaksu summu.

4. LĪDZĒJU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

4.1. Pasūtītāja tiesības un pienākumi:

4.1.1. savlaicīgi pēc Izpildītāja pieprasījuma nodrošināt Izpildītāju ar visu informāciju, kas nepieciešama šī Līguma izpildei un dot Izpildītājam saistošus norādījumus saistībā ar Līguma izpildi;

4.1.2. saskaņā ar šajā Līgumā noteikto kārtību izskatīt Pakalpojumu atbilstību šajā Līgumā un tā pielikumos noteiktajām prasībām un sniegt attiecīgus komentārus un papildinājumus vai pretenzijas šajā Līgumā noteiktajā kārtībā;

4.1.3. saskaņā ar šajā Līgumā noteikto kārtību pieņemt izpildīto Pakalpojumu, kas atbilst šī Līguma un tā pielikumos noteiktajām prasībām;

4.1.4. saņemt no Izpildītāja informāciju un paskaidrojumus par Līguma izpildes gaitu un citiem Līguma izpildes jautājumiem;

4.1.5. veikt samaksu par sniegto Pakalpojumu šajā Līgumā noteiktajā kārtībā un apmērā;

4.1.6. nepieņemt Pakalpojumu, kas neatbilst Līgumā vai tā pielikumos noteiktajam.

4.1.7. sākot ar Pakalpojuma sniegšanas sākuma datumu, Pasūtītājam savas kompetences ietvaros ir pienākums nodrošināt Izpildītājam netraucētu piekļuvi Objekta izvietošanas vietai.

4.1.8. nodrošināt elektrības pieslēgumu un maksājumus par patērēto elektroenerģiju Līguma izpildes laikā.

4.2. Izpildītāja tiesības un pienākumi:

4.2.1. veikt Pakalpojumu šajā Līgumā un tā pielikumos noteiktajā apjomā, termiņā un kvalitātē, kā arī uzņemties atbildību par sekām, kuras iestāsies Līguma neievērošanas vai nepienācīgas izpildes rezultātā;

4.2.2. novērst Pakalpojuma neatbilstību Līguma un tā pielikumu prasībām saskaņā ar šajā Līgumā noteikto kārtību;

4.2.3. savlaicīgi informēt Pasūtītāju par Līguma izpildes gaitu un par iespējamiem vai paredzamiem kavējumiem Līguma izpildē;

4.2.4. Izpildītājs garantē atmaksāt Pasūtītājam tā izmaksāto avansa maksājumu gadījumā, ja Pakalpojuma izpilde netiek uzsākta;

4.2.5. Izpildītājs apņemas bez Pasūtītāja rakstiskas piekrišanas neizpaust informāciju, un veikt visus nepieciešamos pasākumus par informācijas, ko Izpildītājs ieguvis no Pasūtītāja Līguma izpildes gaitā, neizpaušanu, izņemot, ja to pieprasa valsts institūcijas, kurām saskaņā ar likumu ir tiesības prasīt šādu informāciju;

4.2.6. Izpildītājs Līguma izpildē iesaistīto personālu, par kuru ir sniedzis informāciju Pasūtītājam un kura kvalifikācijas atbilstību Iepirkuma nolikumā noteiktajām prasībām Pasūtītājs ir vērtējis, kā arī apakšuzņēmējus, uz kuru iespējām Izpildītājs ir balstījies, lai apliecinātu savas kvalifikācijas atbilstību Iepirkuma nolikumā noteiktajām prasībām, drīkst nomainīt tikai ar Pasūtītāja rakstveida piekrišanu, ievērojot Publisko iepirkumu likuma 62.pantā noteikto;

4.2.7. Izpildītājs, parakstot šo Līgumu apliecina, ka pirms Līguma noslēgšanas ir iepazinies ar Objekta izvietošanas vietu dabā, tādējādi apzinājis visus iespējamos riskus, kas varētu rasties Pakalpojuma veikšanas laikā un necels nekāda veida prasījumus pret Pasūtītāju par papildus samaksu vai arī neatteiksies no Līguma izpildes;

4.2.8. Izpildītājs ir atbildīgs par drošības pasākumu nodrošināšanu Objekta izgatavošanas un uzstādīšanas laikā, kā arī par attiecīgajā teritorijā atrodošos personu drošību atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam;

4.2.9. Izpildītājs atbild par visu nepieciešamo atļauju un saskaņojumu saņemšanu;

4.2.10. Izpildītājs nodrošina apstādījumu uzturēšanas un aizsardzības prasību izpildi;

4.2.11. Līdz Pakalpojuma uzsākšanai Izpildītājam ir jānodrošina Izpildītāja piedāvājumā norādīto piesaistīto speciālistu (arhitekts, speciālists ar būvprakses sertifikātu elektroietaišu izbūves darbu vadīšanā, būvinženieris) sagatavotu projektu (Objekta arhitektūras rasējumi, Objekta konstrukcijas rasējumi un Objekta ārējo elektrības tīkla rasējumi) izstrādi atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un saskaņošanu ar Pasūtītāju. Ja izstrādātajos projektos ir nepieciešams izdarīt labojumus vai, ja no Izpildītāja nepieciešams saņemt paskaidrojumus, Pasūtītājs par to paziņo Izpildītājam, norādot iesniedzamo informāciju, kā arī termiņu atbildes sagatavošanai. Saskaņotie projekti kļūst par Līguma neatņemamu sastāvdaļu (5.pielikums);

4.2.12. Izpildītājam ir pienākums atbildēt uz Pasūtītāja informācijas pieprasījumiem vai citiem iesniegumiem tā norādītajos termiņos;

4.2.13. Izpildītājam ir jāpielieto tehnoloģijas, kas garantē normatīvajos aktos un Tehniskajā specifikācijā noteiktās kvalitātes prasības;

4.2.14. Ja Izpildītājs neiekļaujas Līgumā noteiktajos termiņos un Izpildītāja Iepirkumā iesniegtajā Pakalpojuma izpildes laika grafikā un Pasūtītājs to konstatē un pieprasa Izpildītājam sniegt skaidrojumus, Izpildītājs sniedz skaidrojumu, kurā norāda kavējuma iemeslus, kā arī kavējuma ietekmi uz plānoto Pakalpojuma nodošanas datumu, norādot pasākumus, kuri būtu veicami, lai novērstu kavējuma iemeslus vai arī nepieciešamības gadījumā pagarināt izpildes termiņu;

4.2.15. Izpildītājs ir atbildīgs par kredītiestādes garantiju/apdrošinātāja galvojumu uzturēšanu spēkā atbilstoši iepirkuma nolikumā un Līgumā noteiktajām prasībām visā Līguma darbības laikā un garantijas periodā.

5. LĪDZĒJU MANTISKĀ ATBILDĪBA

5.1. Katrs Līdzējs atbild par Līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi Latvijas Republikas normatīvajos aktos un šajā Līgumā noteiktajā kārtībā.

5.2. Par Pakalpojuma apmaksas termiņa kavējumu Izpildītājs ir tiesīgs Pasūtītājam piemērot līgumsodu 0,1% (nulle, komats, viena procenta) apmērā no nokavētā maksājuma summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% (desmit procenti) no Līguma summas.

5.3. Par Pakalpojuma izpildes termiņa kavējumu Pasūtītājs ir tiesīgs Izpildītājam piemērot līgumsodu 0,1% (nulle, komats, viena procenta) apmērā no laikā neizpildītā Pakalpojuma summas par katru nokavēto stundu, bet ne vairāk kā 10% (desmit procenti) no Līguma summas.

5.4. Aprēķināto līgumsoda summu Pasūtītājs ir tiesīgs ieturēt no samaksas par izpildīto Pakalpojumu, rakstiski par to informējot Izpildītāju.

5.5. Izpildītājam Līguma spēkā esamības laikā ir saistošs iesniegtais piedāvājums Iepirkumā.

5.6. Izpildītājs uzņemas materiālo atbildību par Pasūtītājam un trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem un nemantisko kaitējumu, kā arī atlīdzina visus izdevumus, zaudējumus un nemantisko kaitējumu, kas Izpildītāja darbības vai bezdarbības rezultātā radušies Pasūtītājam un/vai trešajām personām.

6. LĪGUMA GROZĪŠANAS UN IZBEIGŠANAS KĀRTĪBA

6.1. Līguma darbības laikā Līdzēji nav tiesīgi veikt būtiskus Līguma grozījumus, izņemot Publisko iepirkuma likuma 61. panta pirmajā daļā noteiktajos gadījumos. Par būtiskiem Līguma grozījumiem ir atzīstami tādi grozījumi, kas atbilst Publisko iepirkuma likuma 61. panta otrās daļas regulējumam. Līguma darbības laikā ir pieļaujami Līguma grozījumi, kas tiek veikti saskaņā ar Publisko iepirkuma likuma 61. pantā noteikto.

6.2. Līdzējiem, savstarpēji rakstveidā vienojoties, ir tiesības veikt nebūtiskus Līguma grozījumus. Līguma grozījumi ir neatņemama Līguma sastāvdaļa.

6.3. Līgumu var izbeigt pirms Līguma 1.3. apakšpunktā noteiktā termiņa, Līdzējiem savstarpēji par to rakstveidā vienojoties.

6.4. Līguma saistību neizpildes vai Līguma saistību pārkāpuma gadījumā vai, ja netiek ievērots Līguma 5.5. apakšpunktā noteiktais, Pasūtītājam ir tiesības, rakstveidā paziņojot Izpildītājam, vienpusējā kārtā atkāpties no Līguma, prasot Izpildītājam atlīdzināt zaudējumus.

6.5. Gadījumā, ja tiesā tiek ierosināta Izpildītāja maksātnespējas vai tiesiskās aizsardzības (ārpustiesas tiesiskās aizsardzības) procesa lieta, Pasūtītājam ir tiesības, rakstveidā paziņojot Izpildītājam, vienpusējā kārtā atkāpties no Līguma.

6.6. Pasūtītājam ir tiesības, rakstveidā paziņojot Izpildītājam, vienpusējā kārtā atkāpties no Līguma, ja Izpildītājam piemērotā līgumsoda apmērs sasniedzis 10% (desmit procentus) no Līguma summas.

6.7. Izpildītājam ir tiesības, rakstveidā paziņojot Pasūtītājam, vienpusējā kārtā atkāpties no Līguma, ja Pasūtītājs kavē Līguma 2.4. apakšpunktā norādīto samaksas termiņu ilgāk par 30 (trīsdesmit) kalendārajām dienām.

6.8. Līguma izbeigšanas gadījumā Līdzēji rakstveidā vienojas par galējo norēķinu atbilstoši pieņemtajam Pakalpojumam un izrakstītajiem rēķiniem.

6.9. Līguma izbeigšana neatbrīvo Līdzējus no pienākuma maksāt līgumsodu.

7. NEPĀRVARAMAS VARAS APSTĀKĻI

7.1. Līdzēji nav atbildīgi par savu līgumsaistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi, ja tā radusies nepārvaramas varas apstākļu rezultātā (piemēram, karadarbība, dabas katastrofas, ugunsgrēks, normatīvo aktu pieņemšana, valsts varas vai pašvaldības institūciju pieņemtie lēmumi u.c.), un kurus Līdzēji nevarēja paredzēt vai novērst šī Līguma noslēgšanas brīdī un kuriem iestājoties Līdzēji objektīvi nevar izpildīt uzņemtās saistības.

7.2. Līdzējs, kuram kļuvis neiespējams izpildīt Līgumā noteiktās saistības nepārvaramas varas apstākļu rezultātā, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, jāpaziņo otram Līdzējam rakstiski par šādu apstākļu rašanos. Nesavlaicīga paziņojuma gadījumā Līdzēji netiek atbrīvoti no Līguma saistību izpildes.

7.3. Pēc Līguma 7.2. apakšpunktā minētā paziņojuma saņemšanas Līdzēji vienojas par Līguma izpildes termiņa pagarināšanu, nepieciešamajām izmaiņām Līgumā vai arī par Līguma izbeigšanu.

8.CITI NOTEIKUMI

8.1. Visus strīdus, kas var rasties šī Līguma izpildes laikā, Līdzēji risina abpusēji vienojoties. Ja 30 (trīsdesmit) dienu laikā vienošanās nav panākta, strīds tiek risināts Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

8.2. Šī Līguma izpildei katrs Līdzējs nosaka kontaktpersonu, kuras pienākums ir sekot šī Līguma izpildei, tajā skaitā pārbaudīt un pieņemt Pakalpojumu, parakstīt Pakalpojuma pieņemšanas- nodošanas aktu, neatbilstību konstatācijas aktu un informēt par šī Līguma izpildi gan savu, gan otru Līdzēju:

8.2.1. Pasūtītāja kontaktpersona: Guntars Kambars, tālr. 67043650, mob. tālr. 29478900, e-pasts:[email protected];

8.2.2. Izpildītāja kontaktpersona: Oskars Regža, tālr. +37126001590; e-pasts:[email protected].

8.3. Kontaktpersonu nomaiņas gadījumā otrs Līdzējs par to tiek rakstveidā informēts 3 (trīs) darba dienu laikā.

8.4. Līgums sagatavots un parakstīts 2 (divos) eksemplāros ar vienādu juridisko spēku uz 9 (deviņām) lapām, no kuriem viens eksemplārs glabājas pie Pasūtītāja, otrs – pie Izpildītāja.

8.5. Līgumam tā noslēgšanas brīdī ir šādi pielikumi, kas ir Līguma neatņemamas sastāvdaļas:

1. pielikums “Tehniskā specifikācija un pretendenta tehniskais piedāvājums” uz 8 (astoņām) lapām;

2. pielikums “Finanšu piedāvājums” uz 1 (vienas) lapas;

3. pielikums “Pakalpojumu pieņemšanas-nodošanas akts” uz 1 (vienas) lapas;

4. pielikums “Neatbilstību konstatācijas akts” uz 1 (vienas) lapas.

DOKUMENTI:

Avots

Leave a Comment