Kleita, kas atklāj, cik reizes vīrieši pieskaras sievietēm naktsklubos

Bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Schweppes” un “Ogilvy” reklāmas aģentūra kopīgi izveidoja sociālo reklāmu par to, cik reizes vīrieši naktsklubos pieskaras sievietēm.

86% sieviešu Brazīlijā tiek neliktas mierā naktsklubos. Kāda sieviete uzskata, ka brīdī, kad tiek pateikts “nē”, sievieti jāliek mierā, taču daudzi no vīriešiem tajā nemaz nesaskata problēmu sakot, ka kurš gan dosies ceturtdienas vakarā vienkārši padejot un to, ka tā ir tikai sieviešu kārtējā čīkstēšana par visu.

Ražotājs “Schweppes” uzskata, ka nakts dzīve var būt arī pilna ar lieliskiem brīžiem, bet ar cieņu, tāpēc viņi nolēma parādīt realitāti. Viņi radīja kleitu ar sensoriem, un, kad sieviete to naktī uzvilkusi, viņi ar šo sensoru palīdzību var noteikt, cik reižu vīrieši dāmai ir pieskārušies. Sensori dod signālu vadības blokam caur Wi – Fi, un tas palīdz saprast patiesību un sniedz plašāku vīziju par šo problēmu. Ir interesanti to redzēt un pēc tam atklāt cilvēkiem, jo viņi par to būs informēti un apturēs šo vīriešu uzvedību.

Viena no sievietēm, kas piedalījās eksperimentā, sacīja, ka katra sieviete savā dzīvē ir mocīta, taču nav pārskata par to, kas notiek.

Vienā naktī, 3 sievietes uzvilka “gudro” kleitu. 1 kleita, 3 sievietes, 157 reizes, kad viņām pieskārās 3 stundu un 47 minūšu laikā. Viņas tika gramstītas vidēji 40 reizes stundā.

Viena no eksperimenta dalībniecēm stāsta, ka sieviete nav dzīvnieks, kas jāsagūsta vai jānotver. Visas trīs kopīgi atzīst, ka var sarunāties arī nepieskaroties

Leave a Comment