Drīzumā Latvijā darbu sāks start-up uzņēmums “Sorry as a Service”. Tā būs iespēja citiem uzņēmumiem atvainoties saviem klientiem mazu, personalizētu dāvaniņu veidā piemēram, ar roku rakstītu kartīti vai šokolādi ar uzrakstu “Piedod!”. Varēs sūtīt ne tikai atvainošanās dāvanas, bet arī apsveikumus Ziemassvētkos un jubilejās, kā arī veidot kampaņas jauno klientu sveikšanai vai bijušo aktivizēšanai.
Uzņēmuma līdzdibinātāja Sabīne Sipunova stāsta, ka “Sorry as a Service” piedāvās pakalpojumu, kur dažādu uzņēmumu klienti saņems dāvaniņas, piemēram pēc sūdzību saņemšanas, lai veicinātu lojalitāti, kā arī bijušo klientu atgūšanai. “Produkts pats par sevi ir sistēma, kas ļoti viegli integrējas uzņēmuma klientu menedžmenta sistēmās un ļauj uzņēmumam pašam noteikt, pēc kādiem notikumiem kādas atvainošanās dāvanas izsūtāmas. Mūsu mērķis ir pierādīt, ka emocionāla, fiziska un pārsteidzoša atvainošanās ir efektīvāka par finansiāla rakstura kompensāciju,” komentē Sabīne Sipunova.
Sabīne kopā ar trim igauņiem – Martinu Makgloinu, Indreku Poldvē un Sīmu Talviku – izveidoja “Sorry As A Service” (sk. att.).
Pašlaik uzņēmuma lielākais klients ir viens no Eiropas lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem “British Telecommunications”, klientu vidū ir arī “Viasat”, “Telia”, “TranswerWise”, Igaunijas “Tele2″.”
Ar nepacietību gaidām šāda uzņēmuma uzvaras gājienu Latvijā. Lai veicas!
Avots: labsoflatvia.com un forbes.lv