Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) 28.septembrī plkst.17.00-18.30 tiešsaistē, Zoom platformā, rīko semināru “Dalāmies pieredzē”, kura laikā Latvijas fizikas skolotājiem tiks piedāvāti materiāli fizikas praktiskajiem darbiem, eksperimentiem un uzdevumu risināšanai, tā palīdzot pedagogiem sagatavoties fizikas stundām. Īpaši aktuāli sniegt atbalstu fizikas skolotājiem ir laikā, kad norisinās diskusijas par obligāto centralizēto eksāmenu fizikā, ķīmijā vai dabaszinātnēs.
Ieteikumus fizikas praktiskajiem darbiem un eksperimentiem sniegs RTU E-studiju tehnoloģiju un humanitāro zinātņu fakultātes pētniece un fizikas skolotāja Loreta Juškaite, savukārt ar fizikas mācīšanas pieredzi dalīsies Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas fizikas skolotājs un astronoms Mārcis Greiselis. Paredzēta arī diskusiju daļa, kurā skolotājiem būs iespēja apspriest jautājumu par fizikas uzdevumiem, kurus risināšanai piedāvāt skolēniem. Šajā diskusijā piedalīsies arī RTU Tehniskās fizikas institūta asociētais profesors Igors Klemenoks.
Reģistrācija semināram – ej.uz/SeminarsFizikasSkolotajiem
Semināru organizē RTU Bērnu un jauniešu universitāte (RTU), lai stiprinātu STEM (zinātne, tehnoloģijas, inženierzinātnes un matemātika) izglītību Latvijā un atbalstītu skolotājus, īstenojot kompetenču izglītības pieeju. Seminārā skolotāji aicināti brīvi diskutēt, paust savu redzējumi un iezīmēt izaicinājumus, kas jāpārvar, lai skolās mācītu jauniešiem fiziku un vairotu viņu interesi un zināšanas STEM jomās.
RTU jau vairākus gadus rīko atbalsta seminārus dažādu priekšmetu skolotājiem. Ir izveidots arī tiešsaistes forums, kas kalpo kā platforma STEM priekšmetu skolotājiem informācijas un pieredzes apmaiņai, kā arī ir paredzēta materiālu krātuve nepārtrauktai mācību procesa pilnveidošanai.
RTU Bērnu un jauniešu universitāte ir licencēts izglītojošu nodarbību cikls, kura mērķis ir veicināt bērnu un jauniešu interesi par zinātni un tehnoloģijām, kā arī atklāt viņiem nākotnes studiju un karjeras iespējas inženierzinātņu jomās.
Seminārs “Dalāmies pieredzē” tiek organizēts, izmantojot finansējumu no Eiropas Savienības pētniecības un inovācijas programmas “Apvārsnis 2020” saskaņā ar granta līgumu Nr. 824630.