Šogad straujākais lēciens Latvijas zaļāko un cilvēcīgāko zīmolu topā AS “Olainfarm”

AS “Olainfarm” saņēmis izcilu vērtējumu Latvijas zīmolu topā, ierindojoties 5. vietā gan zaļāko, gan cilvēcīgāko zīmolu vidū.

Straujais kāpums kopš pagājušā gada (no 61. vietas zaļāko zīmolu un no 57. vietas cilvēcīgāko zīmolu topā) ir visas komandas neatlaidīga darba rezultāts, investējot resursus uzņēmuma ilgtspējas veicināšanā.

AS “Olainfarm” galvenā misija ir rūpes par sabiedrības veselību, īpašu uzmanību pievēršot arī ilgtspējas aspektiem savā ikdienas darbībā un kā lielam ražošanas uzņēmumam uzskatot par savu pienākumu ieviest praksē videi draudzīgus procesus, samazināt uzņēmuma darbības ietekmi uz apkārtējo vidi, rūpēties par savu klientu labklājību un ilgtspējīgi un cieņpilni sadarboties ar visiem uzņēmuma darbiniekiem. Šogad AS “Olainfarm” aktivitātes sabiedrības labklājības jomā apliecinājusi gan kampaņa “Draugi no citas planētas”, lai atbalstītu ģimenes, kurās aug bērni ar uzvedības problēmām, gan ciešā sadarbība ar Latvijas Bērnu atbalsta fondu, ilggadējās stipendijas farmācijas nozares studentiem u. c.

“Sabiedrības augstais novērtējums ir vislielākā atzinība par mūsu darbu. Tas nozīmē, ka mūsu centieni ilgtspējīgas vides un veselas sabiedrības veidošanā ir novērtēti un pamanīti. Dinamiskā izaugsme zaļāko un cilvēcīgāko zīmolu topā, ko esam piedzīvojuši kopš pagājuša gada, ir apliecinājums tam, ka esam izvēlējušies pareizo ceļu un varam sniegt būtisku ieguldījumu ilgtspējīgas nākotnes veidošanā,” pauž AS “Olainfarm” valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis.

Zīmolu topā augstu vērtējumu saņēmis arī “Olainfarm” grupas zaļās farmācijas uzņēmums “Silvanols”, iegūstot 3. vietu zaļāko uzņēmumu kategorijā Latvijā. “Silvanols” godalgoto zīmolu vidū ierindojies pirmo reizi.

Zaļāko zīmolu tops tiek veidots jau septīto gadu, un tā pamatā ir sabiedrības priekšstati par to, cik draudzīgi videi savā darbībā ir dažādi uzņēmumi. Savukārt par cilvēcīgākajiem zīmoliem tiek lemts ceturto gadu pēc kārtas, un to galvenais kritērijs ir tas, cik uzņēmums ir sociāli atbildīgs sabiedrības skatījumā.

Vērtējumi pavisam četrās kategorijās – mīlētākais, zaļākais, cilvēcīgākais un visvairāk meklētais zīmols – apkopoti, RAIT aptaujā no 2022.gada jūlija līdz augustam aptaujājot 2800 ekonomiski aktīvu Baltijas valstu iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Ar citiem uzvarētājiem visās kategorijās var iepazīties vietnē https://balticbrands.eu.

Par AS “Olainfarm”

AS “Olainfarm” ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs ar 50 gadu pieredzi medikamentu un ķīmiski farmaceitisko produktu ražošanā. Uzņēmums ražo uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus Latvijai un visai pasaulei. Uzņēmuma grupas konsolidētais apgrozījums 2021.gadā sasniedza 105,5 miljonus eiro. Uzņēmuma ikdienas darbu nodrošina 840 darbinieki, nodrošinot nepārtrauktu produktu ražošanas procesu 24/7 režīmā. AS “Olainfarm” ieguva Zelta kategoriju Ilgtspējas indeksā un novērtēts kā Ģimenei draudzīgs uzņēmums.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment