Logotips ir jebkura uzņēmuma “seja”. Tas palīdz atpazīt un atcerēties uzņēmumu. Tā tas notiek veiksmīgajos gadījumos. Taču reizēm uzņēmumu logotipi ir tik divdomīgi, ka prātā nāk jautājums, par ko domāja to “radītāji”. Bet iespējams, ka jājautā – par ko domā patērētājs, kad raugās uz šādiem logotipiem. FOTO:
Lūk, komisijas veikals, kura nosaukums ir bez atstarpēm, tāpēc izdomā pats, kā to lasīt – Kids Exchange (bērnu maiņa) vai Kid Sex Change (bērnu dzimuma maiņa).
Japānas farmācijas kompānija “Kudawara Pharmacy”.
2012. gada Londonas Olimpisko spēļu logotips. Tā autors Volfs Olins (Wolff Olins) saņēma 475 000 eiro par padarīto un gūzmu kritikas.
” CatWear” – neatkarīgu sieviešu apģērbu līnija.
Zviedru nekustamo īpašumu kompānija ” Locum” neiedomājās pārtulkot firmas nosaukumu angļu valodā.. Šāds logotips diez vai spodrinās kompānijas labo slavu un vārdu..
Uzņēmums “Computer Doctor” savā logotipā izmanto datorpeli.. Bet kaut kā neveiksmīgi..
Stomatoloģiskās klīnikas logotips..
“Pepsi” logotipam it kā nav ne vainas, ja neieslēdz fantāziju..
“Ārlingtonas pediatru centrs” – par laimi šis logotips tika nomainīts.
Kādas deju studijas logotips. Patiesībā šajā logotipā ir attēlots dejojošs pāris, taču, ja paraugās no cita skatupunkta..
“Mont-Sat” – poļu kompānijas, kas pārdos un uzstādīs satelītantenas. Pilni entuziasma.
“OGC Office of Governement Commerce”. Reizēm pietiek ar to, ka logotips tiek pagriezts pa 90 grādiem..
“A-Style” logotips jau parādījās 1989. gadā, taču tikai pēc 10 gadiem viņu prece parādījās tirgū.
Katoļu baznīcas jaunatnes jautājumu komitejas logotips, kas tika radīts 1973. gadā. Logotips bija tik veiksmīgs, ka pat ieguva Art Directors Club balvu Losandželosā.
Brazīlijas institūts austrumu jautājumos logotipa veidotāji bija iecerējuši šeit attēlot uzlecošu sauli virs tējas namiņa..