“Swedbank” brīdina par internetā izplatītām baumām; lūdz neuzķerties

Foto: hansab.lv

Ceturtdien, 7. martā,  īslaicīgi bija ierobežota “Swedbank” internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana, kā rezultātā tas radīja haosu iedzīvotāju dienas gaitās. Šo situāciju izmantojuši ļaundari, kuri izplatījuši  nepatiesus vēstījumus. Banka lūdz iedzīvotājus neuzķerties uz viltus paziņojumiem un neizplatīt tos tālāk – banka strādā un nevienam briesmas nedraud.

Foto: Twitter / SwedbankLatvia

Piektdien, 08.03.,  “Swedbank” Twitterī nāca klajā ar paziņojumu par to, ka internetā tiek izplatītas baumas par bankas darbību. Tā aicina cilvēkus neuzķerties un neizplatīt viltus ziņas tālāk. “Swedbank” brīdina, ka šādas darbības, kas saistītas ar kādu banku vai Latvijas finanšu sektoru kopumā, ir krimināli sodāmas pŗc Krimināllikuma 89. un 194. panta.

Ceturtdien, 07.03., sakarā ar tehniskajiem sistēmas atjaunināšanas darbiem “Swedbank” darbība bija ierobežota – gan internetbankas, gan mobilās lietotnes, gan karšu un bankomātu izmantošana, ziņo jauns.lv. Arī piektdien traucējumi vēl bija novērojami

Vadims Frolovs, “Swedbank” Klientu servisa pārvaldes vadītājs 

“Swedbank” šodien turpina strādāt pie IT sistēmu pilnveides, lai pilnībā novērstu vakardienas tehniskā incidenta sekas. Dienas laikā iespējami īslaicīgi traucējumi bankas pakalpojumu darbībā. [..] Šodien īslaicīgi atsevišķos gadījumos klienti saskārās ar traucētu pieeju internetbankai. Ieviešot sistēmas atjauninājumus, šādas situācijas dažkārt ir iespējamas. Šobrīd sistēmas darbība pamatā ir atjaunota, var būt īslaicīgi pārrāvumi, bet tādā gadījumā aicinām klientus dažas minūtes nogaidīt un pieslēgties internetbankai atkārtoti.” 

Avots: jauns.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment