Lietuvas, gan Latvijas iedzīvotājiem ļoti kaitinošs ir bijis ceļa posms — Nereta—Suvainišķi. Grantētais ceļš ar laiku iegrima ceļa pamatnē, vietām veidojot pamatīgas smilšu bedres. Pienākot pavasara un rudens mitrajiem laikapstākļiem, ceļš pārvērtās par neizbraucamu dubļu vannu. Uztaisīts jauns ceļš, braukšanu varētu nosaukt par labāku nekā iepriekš, vietām ir bedres, citviet jau izveidojušas dziļākas rises, taču kopš ceļa nodošanas ekspluatācijas vēl nav pagājis pat gads.
Neretas novada pašvaldībā ar ceļu saistība nav liela, tik vien kā tas, ka ceļš atrodas pašvaldības teritorijā. Laikraksta “Staburags” žurnālists Imants Kaziļuns lūdza nokomentēt situāciju Neretas novada domes izpilddirektoru Rolandu Klibiķi. Rolands runā visas pašvaldības vārdā un atzīst, ka viņiem ir interesanti kā “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) plāno rīkoties šajā situācijā.
Uzlietais ceļa posms kopumā ir 6 kilometrus garš, taču pats sliktākais ir posms — no krustojuma ar Dzirnavu ielu līdz Vecumnieku—Ilūkstes šosejai, raksta laikraksts “Staburags”: “Tas burtiski jūk laukā”.
Ceļa rekonstrukcijā tika ietverta jau esošās ceļa virsmas divkāršu kārtu iestrādi, citviet kārtu skaits ir pat trīs un četras. Kārtas sastāv no grants, akmens šķembu un piķa kārtas. Sākotnēji pa konkrēto ceļa posmu brauca jebkāda veida transportlīdzekļi, ar jebkādu masu, jo ceļa abos galos netika novietotas ceļazīmes ar transporta masas ierobežojumu, taču tagad tajos atrodas aizlieguma zīme “10 t”. No Neretas līdz Suvainišķiem noteikts arī ātruma ierobežojums 50 km/h, lai autovadītāji netraumētu gan savus transportlīdzekļus, gan citus, kā arī lai netiktu savainoti cilvēki. Rolands nenoliedz, ka ne vienmēr šīs zīmes tiek ievērotas.
Nākošajā lappusē lasi, kāds būs risinājums ceļa stāvokļa uzlabošanai