Ceļa pārbūves pasūtītājs uzņēmums “Latvijas Valsts ceļi” atzīst ceļa slikto stāvokli. Tā Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova sacīja, ka ceļa defekti ceļa posmā parādījušies pēc ziemas:
“Divos, aptuveni 1 km un 2 km garos posmos jaunajā ceļa segumā pēc ziemas ir parādījušies defekti — no ceļa seguma ir nodrupušas sīkšķembas, tajā bija izveidojušās arī bedres līdz pat pamata slānim. Visā ceļā no Neretas līdz robežai no 4. marta tika noteikts masas ierobežojums 10 t un ātruma ierobežojums 50 km/h, jo defektu rašanos var pastiprināt arī kravas transporta ietekme. Ceļa būvdarbus veica SIA “Binders” par līgumcenu 1,4 miljoni eiro. Šo projektu līdzfinansēja ERAF pārrobežu sadarbības programma “Interreg”. Būvdarbiem ir piecu gadu garantija, kuras laikā būvniekam par saviem līdzekļiem jāveic radušos defektu novēršana.
Kononova informē, ka būvniekiem tika uzdots līdz 18. martam sakārtot ceļa bīstamo posmu un uzņēmums SIA “Binders” ir jau “veicis bedru remontu ar auksto asfaltu”. Šis neesot ilgtermiņa risinājums, taču līdz maija vidum ir uzdevums sagatavot defektu novēršanas plānu, lai defektu labošanu varētu veikt jau laika posmā no 1. jūnija līdz 15. augustam, kad gaisa temperatūrai jābūt robežās no +10 līdz +30 grādiem.
Avots: Staburags.lv