Viens no lielākajiem aitu audzēšanas uzņēmumiem Latvijā SIA “Dagdas aita”, kas pastarpināti pieder ekspremjera Andra Šķēles ģimenei, meklē fermas vadītāju Latgales pusē, liecina vietnē www.cv.lv publicētais sludinājums. Par to ziņo portāls la.lv.
Kā norādīts sludinājumā, uzņēmums apņemas nodrošināt bruto darba algu pirms nodokļu nomaksas 2200 eiro apmērā pārbaudes laikā un 2500 eiro pēc pārbaudes laika, kā arī dzīvesvietu, veselības apdrošināšanu, piemaksu par sasniegtajiem rezultātiem biznesā un darba automašīnu.
Minētajam amatam tiek meklēta aktīva persona “ar asu prātu, strukturētu domāšanu, atbildīgu pieeju darbam un labām organizatoriskām dotībām”.
No potenciālā darba ņēmēja tiek prasīta profesionālā lauksaimnieciskā vai augstākā izglītība, vēlama ir veterinārārsta izglītība vai pieredze, kā arī jābūt labām angļu valodas zināšanām.
Fermas vadītāja darba pienākumos ietilpst visu saimniecībā nepieciešamo darbu plānošana, ieviešana, uzskaite un kontrole. Tai skaitā arī aitkopības ārvalstu “labās prakses” ieviešana saimniecībā.
Šobrīd ganāmpulkā ir 700 aitu mātes, taču uzņēmumam ir vēlme paplašināties. “Mūsu ilgtermiņa mērķi ir efektivitāte un izcilība visos ražošanas procesos, nepārtraukta izaugsme un attīstība, tādējādi nodrošinot augstu ražošanas rentabilitāti. Svarīgi, lai saimniecības vadītājām būtu interese par lauksaimniecību, vēlme dzīvot laukos, saprast biznesu un attīstīt saimniecību ilgtermiņā,” uzsver uzņēmumā.
Kā liecina “Firmas.lv” dati, “Dagdas aita” 2017.gadā strādāja ar 53 255 eiro apgrozījumu salīdzinājumā ar 133 556 eiro apgrozījumu 2016.gadā, savukārt uzņēmuma zaudējumi bija 117 387 eiro salīdzinājumā ar 31 537 eiro peļņu pirms gada.
SIA ” Dagdas aita” reģistrēta 2012.gadā Rīgā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,071 miljons eiro.
Uzņēmuma īpašnieks ar 31,10% kapitāldaļu ir SIA “Aitkopības sistēmas 31”, 20% daļu pieder SIA “Aitkopības sistēmas 20”, bet lielākais īpašnieks ar 48,90% daļu ir SIA “INPO6” kura vienīgais īpašnieks savukārt ir ekspremjera Andra Šķēles ģimenei piederošā SIA “Privāto aktīvu pārvalde”.