Divus mēnešus veca meitenīte nomirst bijušās medmāsas rokās “AirAsia” lidojuma laikā

Aviokompānijas “Air Asia” lidojuma D723 laikā no Kualalumpuras uz Pērtu Austrālijā bojā gājusi 2 mēnešus veca meitenīte. Viņas vecāki vēlējušies uzsākt jaunas dzīves gaitas, pārceļoties no Saūda Arābijas uz Austrāliju, taču lidojuma laikā ģimene piedzīvoja milzīgu nelaimi – meitiņa Faraha saļima kādas pasažieres, izbijušas medmāsas rokās.

Izbijusī medmāsa, kas lidojuma laikā rūpējās par Farahu, ir Nadja Parenzē. Meitenītei pēkšņi esot palicis slikti, viņa nemitīgi raudāja, un 2,5 stundas no lidojuma pārvērtās milzīgā haosā, stāstīja Nadja:

“Domāju, tad vecāki arī saprata, ka ar mazo noticis kaut kas ļoti slikts”.

Sieviete izsakās par šo notikumu kā lielāko izaicinājumu viņas dzīvē.

Lidmašīnas pavadone Nadjai lūdza palīdzēt vecākiem nomierināt mazulīti, kas bija sākusi raudāt jau kopš lidmašīnas pacelšanās brīža. Bijusī medicīnas darbiniece piedāvāja jaunajiem vecākiem un apkalpes darbiniekiem savu palīdzību, jo redzēja, ka vecāki ir apmulsuši un stresā par to, kas notiek ar viņu atvasi:

“Es redzēju to skatienu jauno vecāku sejā. Viņi vienkārši iedeva mazulīti man. Un es nodomāju: ak Dievs, kas notiek? Paņēmu mazo rokās un redzēju, ka bērns ir kļuvis pelēks, viņam ir grūti elpot. Es noskaitīju īsu lūgšanu. Kolīdz biju to beigusi, bērns it kā saļima. Teicu lidmašīnas pavadonei, ka tā ir kritiska situācija. Tas nav vienkārši mazulis stresa stāvoklī”.

Parenzē redzēja pēdējo Farahas elpas vilcienu, tāpēc nekavējoties jautāja, vai lidmašīnā ir kāds ārsts. Mazulīte vairāk neelpoja… 2,5 stundu centieni nomierināt meitenīti bija veltīgi, jo Nadja saprata, ka viņa ir mirusi, taču nevēlējās to uzreiz teikt jaunajiem vecākiem:

“Es jau sapratu, ka bērns ir miris – kad viņi veica pārbaudi ar gaismu acu zīlītēs, es redzēju viņa acis. Taču nevēlējāmies to uzreiz teikt vecākiem”.

 

Izbijusī medmāsa atklāj, ka ap sirdi ir ļoti smagi, taču viņa jūtas laimīga un pagodināta, ka mazulīti varēja turēt savās rokās un ka paspēja noskaitīt lūgšanu. Atzinīgus vārdus viņa izsaka arī par “Air Asia” apkalpi, kuras darbinieki šajā kritiskajā situācijā rīkojušies ļoti profesionāli.

Avots: jauns.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment